Strony

środa, 6 marca 2024

Kartki ręcznie robione na chrzest

 Dziś chciałam Wam pokazać kartki w kwadratowym formacie. Nietypowy kształt zwraca uwagę, ponieważ najczęściej stosuje się w kartkach format C6 i DL. Kwadratowe kartki, dają natomiast inne możliwości tworzenia. Możemy inaczej rozplanować layout, ponieważ nie ogranicza nas szerokość kartki jak w wyżej wymienionych formatach.

Ja moje kartki potraktowałam mixem papierów. Z reguły tak właśnie robię, bardziej skupiając się na doborze kolorystyki papierów, niż tworzeniu z papierów jednej marki. 

Tu kartki w kolorze błękitnym, w dziecięcych klimatach. Można je użyć jako kartki na chrzest święty lub inne dziecięce jubileusze. Kartka ręcznie robiona z pewnością będzie wyjątkową pamiątką.

Jeśli chcesz zamówić podobną kartkę, napisz - rosalia@gazeta.pl









2 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki :) Ja uwielbiam tworzyć kartki głównie w formacie kwadratów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny. Kwadratowe kartki mają tą zaletę, że wyróżniają się spośród innych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.