Strony

czwartek, 26 sierpnia 2010

Czujesz miętę?

Oszalałam na punkcie tego koloru. Maluje paznokcie i gdziekolwiek jestem szperam i szukam rzeczy w tym kolorze. Inspiracje kolorystyczne znalazłam też tu.




1. Chocolate mint cupcakes, 2. mint green vintage 'invisible zipper' dangle earrings - © amalia versaci 2009, 3. Jaipur mint, 4. Chocolate Mint Soap Bars, 5. beau-tea-ful, 6. Pistachio Macaroons, 7. Untitled, 8. Tea Cup and Sugar Cubes, 9. Thank you for > 68.000 < ...<3 ...:-), 10. i want to run away, 11. Hello Weekend!, 12. Untitled, 13. Jocelyn, 14. schreibmaschine brief, 15. mint green, 16. Sweet Little Mint Chip Brownie Cuppies with Ganache and Mint Buttercream, 17. Butterfly Gingerbread Cookies, 18. Mint meringue, 19. mint chocolate, 20. My Vintage Kitchen Stove (chambers c model) when we first built, we've upgraded the counters since., 21. August 24/31 - {lazy day}, 22. Untitled, 23. Eskimo , 24. Diana+, 25. Mint Motorola

4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, a i śmiały kolor na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje super, kolor super...a kolczyki z suwakami powaliły mnie na kolana:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj miętę się czuje!
    Zapraszam Cię do zabawy. Zasady u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.