Strony

sobota, 12 września 2009

Pomóż Kubusiowi

Kilka dni temu dostałam maila od mamy niepełnosprawnego Kubusia, zaledwie czteroletniego chłopca, którego los bardzo doświadczył. Mail był zapytaniem czy zdecyduję się przekazać któreś z moich "artystycznych wytworów" na aukcję charytatywne na rzecz Kubusia. Czytając takie historie, zawsze mam łzy pod powiekami, usiłuję zrozumieć, zastanawiam się dlaczego, podziwiam siłę rodziców, rodziny i przyjaciół takich dzieci.

Kilka dni później przesyłka dotarła już na miejsce, a moje kartki i ramka wylądowały już na aukcjach, które znajdziecie tu: . Jeśli i wy chcecie pomóc przekazując swoje rękodzieło czy inne przedmioty na wspomniane aukcje, napiszcie proszę na adres: hgenge@wp.pl. Zachęcam również wszystkich do licytacji. Mam nadzieję, że ten post również w pewien sposób pomoże Kubusiowi.


PS. Przy okazji serdecznie dziękuję Zielonookiej i Jowitce za przyznane mi nagrody, które zawsze są wyjątkowym wyróżnieniem i niespodzianką, oraz dają niesamowite natchnienie do tworzenia nowych rzeczy. Jeszcze raz dziękuję :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz.