Strony

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Kartki w stylu retro - retro damy

Na szczęście pogoda nie zachęcała do wyjść na zewnątrz i mogłam oddać się dokończeniu jednego projektu. Kończyłam kartki dla przedszkolanek na zakończenie roku przedszkolnego. Ostatnie trzy wykonałam w podobnym stylu, bo z motywami retro dam. 

Jak cofam się myślami do początków mojej przygody ze scrapbookingiem, to właśnie tak wyglądały moje pierwsze kartki. Umieszczałam na nich często wizerunki retro kobiet, ozdabiając je koronkami i kwiatkami szydełkowymi. Widać mój styl się nie starzeje i wraca, jak moda, dziesięć lat wstecz. 

Wszystkie trzy kartki w formacie DL, z personalizowanymi życzeniami w środku, z wykorzystaniem różnych papierów i dodatków. Są szydełkowe kwiatki i serduszka, tektura, koronka, rub onsy. Jest kobieco, prawda?

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz.