Strony

piątek, 12 kwietnia 2024

Kartka ślubna z papierów Graphic45

Kto tu zagląda ten wie, że jestem ogromną fanka papierów Graphic45 - ich stylistyki, charakteru - niemal każdej kolekcji. Prace z tymi papierami przewijają się tu mocno. Znajdziecie je pod etykietą Graphic45 (po tytułem posta).

Tym razem pracowałam z papierami Graphic 45 "Le Romantique Collector's Edition".


 

Przyznam, że to jedna z moich ulubionych kolekcji. Już niegdyś zrobiłam z nich chociażby księgę gości weselnych. Tym razem powstała kartka ślubna, ozdobiona szydełkowym kwiatkiem, który wydziergałam - w rozmiarze XL :) Na kartce wylądowały również suszone hortensje z mojego ogrodu.

Dajcie znać czy również lubicie takie vintage klimaty, bo to... cała ja :D








A TU możecie podejrzeć moje poprzednie prace z tych papierów. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz.