Strony

czwartek, 25 stycznia 2024

Szydełkowy sweter - mesh top

Witajcie!

Niektórzy z Was wiedzą, ze szydełko to moja druga pasja. Gdy jako młoda dziewczyna patrzyłam jak szydełkuje moja mama, nie wiedziałam, że za kilka lat i ja wsiąknę w ten rodzaj rękodzieła.

W sieci wielokrotnie natrafiałam na niezwykle modne i efektowne ubranie, które można nosić na wiele różnych sposobów - tzw. mesh top. Postanowiłam go wykonać samodzielnie. 

Proces tworzenia swetra "mesh top" był stosunkowo bezproblemowy. Wymagał cierpliwości i przymierzania do modelki, ale myślę że efekt zaskoczył nawet mnie. Wybrałam jeden kolor włóczki w kolorze khaki.

Pokażę Wam, jak mi wyszedł ten krótki sweterek dla mojej córki. To właściwie same rękawy. 

 


Sweter "mesh top" jest doskonały na nadchodzącą wiosnę i lato. Można go nosić jako dodatek do letnich sukienek, spódnic lub dżinsów. Jest to także świetny pomysł na prezent dla kogoś, która ceni sobie oryginalność i rękodzielniczą pracę.

Tworzenie swetra "mesh top" było dla mnie nie tylko fantastyczną zabawą, ale także okazją do rozwoju moich umiejętności rękodzielniczych. Jeśli macie ochotę spróbować czegoś nowego i wyjątkowego, zachęcam was do podjęcia wyzwania i stworzenia własnej wersji tego projektu. Pamiętajcie, że cierpliwość i praktyka są kluczem do sukcesu w rękodziele!







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do nowych twórczych wyzwań. Jeśli macie pytania lub chcecie podzielić się swoimi doświadczeniami z rękodziełem, śmiało zostawcie komentarz poniżej. 
Do zobaczenia w kolejnym wpisie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz.