Strony

sobota, 11 marca 2017

Biżuteria z materiału

Chce mi się wiosny, kolorów. Spacerów na świeżym powietrzu, ciepłego letniego deszczu, porzucenia kurtek i kozaków. A kysz zimo, a kysz. Myślę już o wiosennych kolorach, zapachach i o czymś, co podkoloruje czasem prostotę mojego ubrania. Lubię rzeczy niebanalne, tworzone własnymi rękoma. W związku z tym piętrzące się u mnie sznurki znalazły nowe zastosowanie. Tym razem powędrowały na bransolety i kolie :) W głowie mam mnóstwo nowych pomysłów, tylko wciąż za mało czasu.
Napiszcie jak wam się podoba tego typu materiałowa biżuteria? Lubicie raczej stonowane czy krzykliwe kolory? Mi marzy się brudny róż. 







4 komentarze:

  1. Wygląda pięknie!
    Fajnie by było ją zobaczyć na Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie było okazji do zrobienia zdjęcia, ale obiecuję pokazać.

      Usuń
  2. To zestawienie kolorystyczne jak najbardziej mi się podoba. lubię też pastele, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będę próbować z nowymi kolorami.

      Usuń

Dziękuję za twój komentarz.