Strony

czwartek, 10 czerwca 2010

Kartka miłosna z historią i prezenciochy od uhk

Dlaczego z historią? Bo zdjęcie na niej zamieszczone, zrobione zostało wiele lat temu. I pomyśleć, że nie było wtedy aparatów cyfrowych :) Te czarno-białe zdjęcia z przeszłości mają niesamowitą siłę rażenia, przynajmniej jeśli chodzi o mnie. Mamy ich niewiele w porównaniu do ilości zdjęć, która teraz leżakują na dyskach twardych naszych komputerów. Ich wartość jest więc podwójna.

Ale się rozpisałam - do rzeczy.




Pokażę wam również zaległą blogową nagrodę od uhk (uhaku :P). Mmm, kiedy to było ? :D Warto było czekać, bo Ula wprost zawaliła mnie cudami - pudełko - marzenie, nie wspomnę, że pełne koronek - marzenie numer dwa, metalowych cudów - marzenieeee numer trzy - papierów i innych drobiazgów. Ula - a właściwie powinnam napisać dziewczyno uuuulala - jeszcze raz wielkie dzięki.



11 komentarzy:

  1. a ja przeczytalam pończochy hahaha
    i lece patrzec co i jak

    album piękny,masz rację z tymi zdjęciami
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, że żadnych nie mam i ciągle sobie obiecuje, że kiedyś sobie kupię ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano to czekanie krótkie nie było, wiem..

    Biję się w pierś jeszcze raz i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, szczęściaro! Takie skarby:)
    A kartka super klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ulalaaa,boskie prezent i cudowna kartka. ja ubóstwiam te zdjęcia w sepii z lat młodości mojej mamy.Mam kilka-sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie oprawiłaś tę fotkę. Wygląda rasowo:)
    Prezenty godne pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. You have such a lovely romantic style! Your art is very beautiful. I'll be watching for more beeautiful creations from you!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, szczęsciara z ciebie. Nie dosyć, ze taka utalentowana, to jeszcze prezenciki dostaje, no no:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny klimacik wyczarowałaś na kartce:))
    a prezenty godne pozazdroszczenia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna kartka :) najpierw myślalam, że to scrap :D a prezent to już godny pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam sie w 100%, ze sila razenia jest niebywala.... Cudny klimacik stworzylas. !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.