Strony

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Album dziecięcy ze zdjęciami - no 1

Zamówienie na te albumy przyszło niespodziewanie. W ferworze przedświątecznych prac, przygotowań i natłoku spraw na głowie, stworzenie 3 albumów w 2 tygodnie wydawało mi się niemalże niemożliwe. Ale, jak się przekonałam, nie było to tak trudne, jak oczekiwałam. Co więcej -  było to dla mnie nie lada frajdą. Przekonałam się i utwierdziłam w tym, że tworzenie albumów ze zdjęciami to coś, co lubię najbardziej.

Zadanie było o tyle łatwe, że otrzymałam przepiękne zdjęcia z sesji zdjęciowej. Stworzenie albumu pamiątkowego dla niemowlaka z takich zdjęć to łatwizna :) O ile ma się pomysł. Na szczęście nie byłam ograniczona żadnymi oczekiwaniami. Miałam wolną rękę właściwie do wszystkiego. Sytuacja idealna! I tak powstały trzy albumu dla Juliana: jeden dla rodziców i dwa dla dziadków. Pokażę je wam w kolejności powstawania.
 Zatem najpierw album nr 1. 














2 komentarze:

Dziękuję za twój komentarz.