Strony

piątek, 24 marca 2017

Kartki ślubne z szydełkowymi kwiatkami

W ten weekend będę szukać wiosny. W szafie i na dworze. Szczególnie na dworze. Brakuje mi powietrza i spacerów. Szczerze mówiąc marzy mi się wystawienie twarzy do słońca i rowerowa przejażdżka z piknikiem. Może za kilka dni? Przewietrzenie głowy powinno przynieść sporo inspiracji :)

Póki co pokazuję moje ostatnie kartkowe dzieła, zdobione wydzierganymi przeze mnie kwiatkami. Robienie na szydełku tak małych elementów to szydełkowy mindfulness - uważnie i spokojnie dziergam oczka, tu i teraz.

Pokazuję pierwszą partię kartek z szydełkowymi kwiatkami.









11 komentarzy:

  1. Takie nieco rustykalne.. Inne... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki w nietypowym kolorze jak dla Młodej Pary:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Osobiście bardzo lubię nietypowe rozwiązania

      Usuń
  3. Ślicznie, oryginalnie (och jak ja lubie szydełkowe kwiatuszki) i subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Serdecznie ci dziękuję za wizytę i miły komentarz. Wracam do szydełka i szydełkowe kwiatki powinny pokazywać się na moich pracach coraz częściej.

      Usuń
  4. Śliczna kartka a kwiaty wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi czytać takie komentarze
      dziękuję za odwiedziny

      Usuń

Dziękuję za twój komentarz.