Strony

piątek, 24 grudnia 2010

Post z świątecznymi życzeniami

Pora pokazać pracę, którą otrzymałam w ramach wymiany na Art- Piaskownicy. Tematyka pracy - "anioły" - realizacja dowolna. Moja praca kilkanaście dni temu poleciała do Mumy, jeszcze nie dotarła, Muma widziała jedynie zajawkę, więc z publikacją jeszcze poczekam. Pokażę wam za to mojego anioła, którego otrzymałam od przezdolnej Antilight.

Czyż nie jest uroczy? Już sobie przycupnął w centralnej części pokoju.



Jeszcze tylko kilka godzin dzieli nas od tego magicznego wieczoru.

Chciałam wam życzyć,

aby te święta były dla was pełne spokoju,
zadumy i radości.
Wesołych Świąt !


PS. Ciekawe czy pewna dama rozpozna tego anioła :)

18 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujących i wesołych świąt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych i rodzinnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych spokojnych , pełnych magicznych chwil Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://pl.zoomumba.bigpoint.com/?aid=2244&aig=441&aip=zmnl_xmas_1210&acm=3210

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknych Świąt.. o zapachu pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiscie, że go rozpoznaję :)
    LOve babolcu :***

    wesołego ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych- Zdrowych i Spokojnych !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu życzę dalszych wspaniałych kreatywnych pomysłów na cały 2011 roku.
    Tobie i Twoim bliskim dużo błogosławieństwa od Nowonarodzonego Jezusa.
    Ściskam
    Madi

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj :) bałam się z tym niebieskim ale widzę, że chyba pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.