Strony

piątek, 19 lutego 2010

Zaproszenia ślubne - tercet miłosny


Pierwsza partia zaproszeń ślubnych dla A. Kremowy papier wizytówkowy, czekoladowy karton ILS, tasiemka ILS, kwiatki Prima i zdjęcia w sepii.






***

I jeszcze wyzwana do odpowiedzi przez Sentimenti, odpowiadam :D


1.Czy jest jakaś książka, której ekranizacja rozczarowała Cię okrutnie?

- hmmm raczej nie, może trochę "Samotność w sieci" - według mnie wyszło mało poetycko i nudnawo.
Aaaaaa przekornie napiszę, że za to ostatnio rozczarowałam się, ale pozytywnie :D Bardzo podobała mi się ekranizacja "Wojny polsko - ruskiej" - o ile przez książkę ciężko mi było przebrnąć, a właściwie ugrzęzłam w niej po pachy, o tyle ekranizacja to prawdziwy majstersztyk - wartka akcja, świetne kreacje aktorskie - z kartek książki wyciągnięto na ekran to, co najlepsze - choć wydawało się niemożliwe, aby z takiego tekstu powstał jakikolwiek scenariusz

2.Jaki masz stosunek do lektur szkolnych? Czy jest jakaś, która bardzo Ci się podobała?

- myślę, że pewne książki docenia się dopiero po latach, kwestia dojrzałości. Osobiście nigdy nie lubiłam czytać żadnych lektur. W pamięci zapadł mi najmocniej Orwell

3.Z jakim autorem chciałabyś zjeść wspólnie kolację?

Przychodzi mi aktualnie do głowy Janusz Leon Wiśniewski :D


O odpowiedź poproszę Madi.

14 komentarzy:

  1. świetne zaproszenia:)
    kolację z Wiśniewskim też bym zjadla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowe zaproszenia są podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaproszenia jak słusznie zauwazyła joasiah - stylowe, bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper pomysł z tymi zaproszeniami :_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne, a do tego śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszły Twoje zaproszenia, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zaproszenia!
    proste i klasyczne :)
    mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale komentarz chętnie zostawię , bo zaproszenia super pomysłowe i z elementami brązu ;) i jak każde pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma piękniejszych zaproszeń ślubnych od tych ręcznie robionych - zrobiłaś cudne takie osobiste i z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  10. no i proszę prosto a jak pięknie ............ a ja dłubię te swoje i końca ich nie widać ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.