Strony

niedziela, 14 lutego 2010

Walentynkowa wymiana

Chociaż za Walentynkami jakoś szczególnie nie przepadam, takie mogłabym obchodzić co roku. Na Art-Piaskownicy zorganizowałyśmy między sobą wymianę, w której motywem przewodnim miało być serce. Zobaczcie tylko jak różnorodne i ciekawe prace stworzyły dziewczyny.

A to mój walentynkowy prezent, który powędrował do Oliwiaen. Zdekupażowana drewniana deseczka - podobne, ale ozdobione papierami do scrapbookingu, widziałam wcześniej u Jaśminowej. Ja wykorzystałam tu motyw z papierów do decoupage.




Efekt tak bardzo mi się spodobał, że powstała druga:




A to już mój - absolutnie cudowny prezent - który otrzymałam od Mamuty. Zdjęcie skradzione z Art-Piaskownicy :D

9 komentarzy:

  1. piękne są :) a serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne deseczki wykonałaś! I śliczny prezent otrzymałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałąś :) Pięknie wyszły.
    Prezentu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmmmmmm cudne prezenty! absolutnie zazdroszczę umiejętności dekupażu! no normalnie przyjeżdżasz na weekend i uczysz :P
    cudne te deseczki ! Nie mówiąc o otrzymanych drobiazgach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty przygotowałaś, cudne!!!!! prezent od Mamuty, także wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe, klimatyczne i niesamowicie retro!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się, że poszłaś za ciosem ... obie prace są kapitalne ........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz.