Strony

niedziela, 16 sierpnia 2009

Nagrody, wyróżnienia, candy

Wypada mi wreszcie podziękować za wyróżnienia, które otrzymałam. Post jest z lekkim opóźnieniem, bo prędkość bezprzewodowego internetu, na zbyt wiele nie pozwala. Ale chcę żebyście wiedziały, że bardzo to doceniam, że o mnie pamiętacie i wysyłam wam mnóstwo wirtualnych słodyczy w ramach podziękowania.

Wyróżnienie od Mamuty -


- przekazuję tym w razem w pozascrapowy świat blogów :D - otrzymuje ją ode mnie Lloka, której blogiem już od jakiegoś czasu jestem doszczętnie zauroczona , każdy post czytam, chłonę z otwartą buzią, brak mi słów, żeby napisać :*.

PS1. Kasiu -Mamutko - dziękuję, nie tylko za to wyróżnienie, ale za mnóstwo inspiracji, które dajesz nam wszystkim, tyle ciepłych rozmów na gg i w ogóle.


Nagrodę przekazuję dalej na ręce Wendeli, Finn, Anai, Mamuty (wracam z nagrodą - nie potrafiłam Cię ominąć), Sentimenti i UHK (chyba można tyle?? :D).

PS2. Noa-lia serdecznie dziękuję za nagrodę, jest mi niezmiernie miło, że o mnie pamiętałaś .. i mam nadzieję do zobaczenia jeszcze w sierpniu :*

*** Uwaga: Candy***

Wakacyjne candy szaleństwo trwa. Wciąż mam nadzieję, że kiedyś i mi się uda, a więc próbuję.

U Nulki - zabawa do 21 września, ale uwaga tylko do 21:09 :*

U Kobens - zakończenie 31 sierpnia.

U Brises - do 23 sierpnia.